"Арифметикалық және геометриялық прогрессияның n мүшесінің қосындысы" тақырыбына есептер шығару
27.03.2010, 09:26
Сабақтың
тақырыбы: «Арифметикалық және геометриялық прогрессияның n мүшесінің қосындысы» тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға «Арифметикалық және геометриялық прогрессияның n мүшесінің
қосындысы» тақырыбында алған теориялық білімдерін практикада қолдануға үйрету,
есептер шығарып жаттықтыру.
Дамытушылық:
Оқушылардың есепті өздері шешуіне, формулаларды тиімді пайдалана білуге, өз
ойларын ашық айтуға, білімдерін жан-жақты дамыта отыруға дағдыландыру.
Тәрбиелік:
Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке, өз достарына көмектесуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі:
Бекіту сабағы
Сабақтың түрі:
Ойын сабағы
Сабақтың
көрнекілігі:
Бағыттаушы парақтар
Қатысушылардың нөмері жазылған
жетондар
Үстелдерді белгілеуге арналған
сілтемелер
жалпы бағалау парағы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Сабақтың
мақсатын қою.
ІІІ. «Қарлы
кесек» оқыта үйрену ойыны
Ойынның барысы:
Сынып үш топқа
бөлінеді. Әр топ өзінің тапсырмаларын алады.
І үстел. І
тапсырма
1. а) Қандай сан
тізбегін арифметикалық прогрессия деп атайды?
Б) Арифметикалық прогрессияның айырмасы деп
қандай санды айтады?
В) Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің формуласын жаз.
2. (an) арифметикалық прогрессия және a1=3, d=2.
S9- неге тең?
3. Геометриялық
прогрессияның q=3
және S4 =80 болса, S3-неге тең?
2 үстел. ІІ
тапсырма
1. а) Қандай сан
тізбегін геометриялық прогрессия деп атайды?
2. Арифметикалық
прогрессияның алғашқы 10 мүшесінің қосындысын табыңдар, Мұндағы : a2=7, a4=11
3. Егер q=2және S7=635болса, геометриялық
прогрессияда b7-неге тең?
Әр топ оқулықтың
және дәптерлеріндегі шығарылғанесептердің көмегімен 10-15 минут дайындалады. Дайындыққа берілген уақыт
аяқталған соң, І тур жарияланады.
І тур (10 минут)
Оқушылар орындарынан тұрып, әрқайсысы өзінің бағалау парағы бойынша жаңа орынға
отырады. Үстелдің сілтеуішін өзгертеміз: яғни А әрпінің орнын №1 деп
өзгертеміз. Алдымен жетонында «А» әрпі бар ойыншы, содан кейін кезегімен «Ә»,
«Б» әрпібар оқушылар сөйлейді. Жаңа топ
өздеріне берілген тапсырмаларды 3 минут айтады. Осы уақытта тақтада №2 үстелдің
оқушылары өздерінің тапсырмаларын орындайды. Оқушылардың жауаптарыбағалау парағына қойылып отырады.
ІІ тур (10 минут)
Оқушылар өздерінің алғашқы орындарына қайта отырады. Ал тақтадағы оқушылар
өздерінің шығарған есептерін түсіндіреді. Қандай формуланың көмегімен
шығарылғанын айтып түсіндіреді. Қалған оқушылар тыңдайды және дұрыс айтылуын
бақылап отырады.
ІІІ тур.
Қорытындылау. Балдарды қою. Бағалау парағындағы балдарды есептеу.